onsdag den 30. januar 2008

Misunndelse er en grim ting.

I gaa var vi paa St. Thomas, som bestemt var et helt fantastisk sted. Der var lidt beskidt og fyldt med gamle huse, baade og biler mange steder men selve oeen var et helt fantastisk sted.
Hanne og jeg havde valgt vores foerste tur og tog en smut ud til noget derr hed Corel World. Det var en lille mini zoo ala regnskoven plus et undervands opseverings ting. Bag efter blev vi koert til en af de floteste strande paa St. Thomas og laekkert ohh jo det var der bestemt, desvaerre var der ogsaa en smugle overskyet men det passede mig egentlig fint nok.
Jeg har vaeret lidt smaa syg de sidste 2 dage. Tror jeg fik solstik den foerste dag solen lige var fremme og har derefter haft feber, ondt i halsen, forkoelet plus en mega hovepine. Det gaar noget bedre idag.
I morges sejlede vi i havn paa den dominikanske rebuplik. Her er utrolig flot, men egentlige ikke umilbart saa meget at se saa jeg tror vi bliver paa skibet da vi heller ikke er i havn saa laenge. Der er ogsaa stadig overskyet her og vel kun 24-25 grader.
Maaske man skulle hoppe i poolen selv om det med deres 24 grader er koldere end hav vandet :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det var sq da ærgerligt, at du skal bruge din ferie med "pjat-syg". God bedring - og se om du ikke alligevel kan nyde de "kun" 25 grader. Hehe